بیا تو البرز موزیک

مرجع دانلود رایگان آهنگ های ایرانی و خارجی

بیا تو البرز موزیک

مرجع دانلود رایگان آهنگ های ایرانی و خارجی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود فیلم من مادر هستم

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای من مادر هستم

دانلود فیلم ، دانلود فیلم با لینک مستقیم ، دانلود رایگان فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم من مادر هستم

نام فیلم: من مادر هستم

ژانر: اجتماعی

کارگردان:  فریدون جیرانی

ستارگان: باران کوثری ، فرهاد اصلانی ، حبیب رضایی ، ناصر تهماسب ، امیر حسین آرمان ، آرمان صورتگر ، پانته آ بهرام ، هنگامه قاضیانی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: mkv

خلاصه داستان: آوا دلنواز مجبور می شود که سعید بهترین دوست پدرش را بکشد . برادر سعید از خارج از کشور به سیمین کاشف همسر سعید وکالت می دهد تا تقاضای قصاص کند . سیمین کاشف که در گذشته از نادر دلنواز پدر آوا آزار دیده است حالا تصمیم به انتقام می گیرد . انتقام از دختر مردی که یک زمانی دوستش داشته …

دانلود با لینک مستقیم از سرور رود فایل


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.