بیا تو البرز موزیک

مرجع دانلود رایگان آهنگ های ایرانی و خارجی

بیا تو البرز موزیک

مرجع دانلود رایگان آهنگ های ایرانی و خارجی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حضور یـــاس در آلبوم جدید احسان حق شناس

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ب.ظ

حضور یاسر بختیاری ( یـــاس ) در آلبوم جدید احسان حق شناس ...!

 

حمیدرضا ثنائی - تک ترانه :  با گذشت چند ماه از انتشار آلبوم «فرکانس» با صدای احسان حق شناس و برگزاری کنسرت اریکه از سوی این خواننده، آلبوم جدید وی به مرحله تولید رسیده و جزئیات جالبی هم از آن به بیرون درز کرده است. همکاری چهره هایی از قبیل شهاب رمضان، ماهان بهرام خان، امیر  یگانه، به همراه محمد کاظمی و پیام شمس تا این لحظه  در آلبوم جدید حق شناس قطعی شده است.

 

ما نکته ویژه این آلبوم حضور یاسر بختیاری " یاس" (رپر سرشناس و مبادی اخلاق موسیقی کشور) در این اثر است که ملودی و ترانه یکی از آثار آلبوم جدید این خواننده را ساخته است.

این قطعه در حالی ساخته شده که فضای آن در همان فضای همیشگی آثار «یاس» است و این بار قرار است احسان حق شناس آنرا بخواند. این خواننده درباره جزئیات این همکاری و دلایل این انتخاب به «موسیقی ما» گفت: «کار در حال تولید است و خوشبختانه مشکلی هم از لحاظ مجوز ندارد. ولی اجازه بدهید پس از تولید این قطعه و نسخه نهایی اش درباره آن صحبت کنیم. فعلا نسخه اولیه این اثر که شامل ماکت این قطعه است در اختیار تننظیم کننده مان در آمریکا قرار گرفته و در مرحله ساخت است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.